Subject: Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 15:34:08 +0300

Teie:      03.04.2025 nr 1.2-1/936-1

Meie:    21.04.2025 nr JUR-3/1807-2

Tere

Ravimiametil ei ole märkuseid edastatud väljatöötamiskavatsusele. Samas 
juhime tähelepanu asjaolule, et väljatöötamiskavatsus lahendab olukorda 
osaliselt. Näiteks ülejäänud haiglaravimite soodustusele jõudmine võtab 
endiselt aasta aega, samas kui soodusravimite loetelu uueneb kord kvartalis 
ja ka ravimi ekstemporaalne valmistamine Eesti apteekides vajab süsteemset 
korrastamist (nt. valmistamiskeskused).

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.